Στόχος: Η ευαισθητοποίηση σε θέματα Oδικής Aσφάλειας και η δημιουργία ενός αφαλέστερου οδηγικού περιβάλλοντος.




Η οδήγηση είναι μία δραστηριότητα η οποία απαιτεί από τον οδηγό ένα σύνθετο και πολυπαραγοντικό σύνολο ικανοτήτων, προκειμένου ο τελευταίος να είναι ασφαλής. Κατά τη διάρκεια της οδήγησης, όλες οι αισθήσεις μας πρέπει να είναι σε εγρήγορση, προκειμένου να αντιλαμβανόμαστε έγκαιρα και αποτελεσματικά κάθε πιθανό ερέθισμα που μπορεί να την επηρεάσει. Έγκαιρη και σωστή ικανότητα πρόβλεψης, καθώς και η οπτική μας αντίληψη είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που θα μας εξασφαλίσουν ασφαλέστερες μετακινήσεις και τα οποία θα πρέπει να καλλιεργηθούν και να προωθηθούν.



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ: 

Η οδηγική συμβουλή στους γονείς για το παιδικό κάθισμα στην εκπομπή "Οδηγώντας" στο κανάλι ALERT. Η τήρηση των κανόνων ασφαλείας έχει τεράστια σημασία για την προστασία της ζωής των παιδιών! 

ΒΡΑΔΥΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΣΚΑΪ (28/10/2019)

Ας σταματήσουμε να υποκρινόμαστε στο άκουσμα τραγικών ειδήσεων και ας μην κρυβόμαστε μάταια πίσω από το δάχτυλό μας. Πώς μπορούμε να περιμένουμε αλλαγές; Γιατί εκπλησσόμαστε; Όταν μια κοινωνία εξακολουθεί να τροφοδοτεί και να συντηρεί υψηλά τα ποσοστά του οδηγικού αναλφαβητισμού, η κοινωνία αυτή δε θα πάψει ποτέ να θρηνεί αθώα θύματα σε τροχαία δυστυχήματα. Κάθε ένας από εμάς οφείλει να αντιληφθεί πως η επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά ισοδυναμεί με απόπειρα δολοφονίας και αποτελεί ένδειξη ασέβειας στην ανθρώπινη ζωή. Η οδήγηση συνιστά την πιο υπεύθυνη συμπεριφορά που πραγματοποιούμε καθημερινά.


Εκπομπή Οδηγώντας Συζήτηση για την #Οδική_Ασφάλεια

#ALERT_TV 

Ο Γιαννούκας Χρήστος, Σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας, Εκπαιδευτής Οδήγησης & Κυκλοφοριακής Αγωγής, μίλησε στην εκπομπή "Μεσημέρι-Ενημέρωση" στο κανάλι Βεργίνα, για τα λάθη που στοιχίζουν ανθρώπινες ζωές.

https://melindasblog.me/2019/08/21/%cf%87%cf%81%ce%ae%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1%ce%bd%ce%bd%ce%bf%cf%8d%ce%ba%ce%b1%cf%82-%ce%bf-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%b5%ce%ba%cf%81%ce%b9%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf%cf%82-%cf%83/?fbclid=IwAR3Vu34LRXtCsDBaS-o1KpXVIhVypdcXLILZAVL7uIG6xvLhx1s-vVGGHSI

Ο Χρήστος Γιαννούκας, Μέλος της Ένωσης των Εκπαιδευτών Οδήγησης και της Ευρωπαϊκής Χάρτας Οδικής, μιλά στην εκπομπή ''Ξυπνάμε Μαζί", με το Μιλτιάδη Χαλκίδη και τη Δήμητρα Μακρή.

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση 

Επειτα από την κακοκαιρία Ζηνοβία που έπληξε τις προηγούμενες μέρες την χώρα μας και δημιούργησε σημαντικά προβλήματα στο εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας, παρατηρήθηκε μια σημαντική αύξηση στη ζήτηση χιονολάστιχων.

Τι ακριβώς είναι τα χιονολάστιχα, αν είναι ίδια με τα χειμερινά, πότε πρέπει να τα τοποθετούμε στο όχημα μας και μέχρι που μπορούμε να φτάσουμε με αυτά;
Οδηγούμε με χιονολάστιχα και μέσα στην πόλη χωρίς χιόνια; Θα χρειαστώ αλυσίδες αν «φοράω» χιονολάστιχα; Οι ειδικοί μας έδωσαν όλες τις απαντήσεις 

Ασφαλής οδήγηση τις γιορτές.
Συζητήσαμε το θέμα στον Realfm97.8 με τον Γιώργο Χουδαλάκη και τον Νίκο Ρογκάκο.
 

Ο Χρήστος Γιαννούκας, Εκπαιδευτής Οδήγησης & Σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας, στην εκπομπή "Ξυπνάμε Μαζί Ξεκινάμε Μαζί" , με τη Δήμητρα Μακρή. 

Η έλλειψη ΠΑΙΔΕΙΑΣ αποτελεί την πηγή του σκοταδισμού μας και η μόνη έξοδος από αυτό είναι η ίδια η ΠΑΙΔΕΙΑ!

Ο Χρήστος Γιαννούκας, Εκπαιδευτής Οδήγησης & Σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας, στην εκπομπή "Ξυπνάμε Μαζί Ξεκινάμε Μαζί", με τη Δήμητρα Μακρή στις 3/08/2020. 

Στην εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο» και τους Άρη Ραβανό και Νικήτα Κορωνάκη, μίλησε ο Χρήστος Γιαννούκας, εκπαιδευτής οδήγησης και σύμβουλος οδικής ασφάλειας.

«Κανείς δεν πρέπει να κλείνει τα μάτια, σε ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως είναι η ασφάλεια και τα τροχαία δυστυχήματα που απειλούν όλους μας και τις οικογένειές μας. 


ΔΡΑΣΕΙΣ: 

                                        Ημερίδα Οδικής Ασφάλειας από                                            την Ένωση Εκπαιδευτών Αθήνας 
                                        "Κινούμαστε με Ασφάλεια"  

Ο Κ.Γιαννούκας Χρήστος συμετείχε ενεργά και παρουσίασε στην ημερίδα Οδικής Ασφάλειας "Κινούμαστε με Ασφάλεια" ένα σχέδιο δράσης για ουσιαστική Οδική Παιδεία βασιζόμενο σε εφτά άξονες.Τόνισε ότι η απόκτηση διπλώματος οδήγησης δεν είναι αγορά αλλά επένδυση στην εκπαίδευση,την αναγκαιότητα της μύησης των παιδιών στην κυκλοφοριακή αγωγή,την αντιμετώπιση των παραβατών του Κ.Ο.Κ με επιμορφωτικά σεμινάρια,την ευαισθητοποίηση όλων των χρηστών του δρόμου και την συμμετοχή όλων των φορέων καθώς και των πολιτών σε spot για την Οδική Ασφάλεια.Επίσης, ανέφερε τρόπους για την επιβράβευση των οδηγών που κινούνται με ασφάλεια.

 


  Δείτε το σχετικό απόσπασμα εδώ: 


Σεμινάριο σε εφήβους με στόχο την ευαισθητοποίηση και την καλλιέργεια μιας γενικότερης κουλτούρας οδικής ασφάλειας.                    

Η Σχολή Οδηγών Γιαννούκας σε συνεργασία με την ποδοσφαιρική ομάδα εφήβων ¨Α.Σ. ΑΓΙΑΞ ΤΑΥΡΟΥ" διοργάνωσε με επιτυχία σεμινάριο σε εφήβους με στόχο την ευαισθητοποίηση και την καλλιέργεια μιας γενικότερης κουλτούρας οδικής ασφάλειας. 


Σεμινάριο σε εφήβους με στόχο την ευαισθητοποίηση και την καλλιέργεια μιας γενικότερης κουλτούρας οδικής ασφάλειας. 

Η Σχολή Οδηγών Γιαννούκας σε συνεργασία με το Διακρότημα Ζωγράφου (Γιωργος Παπελης) διοργάνωσε με επιτυχία σεμινάριο σε εφήβους με στόχο την ευαισθητοποίηση και την καλλιέργεια μιας γενικότερης κουλτούρας οδικής ασφάλειας. 


26 Σεπτεμβρίου 2019- Ευρωπαϊκή ημέρα χωρίς οδικούς θανάτους! 

1. Οι Εκπαιδευτές Οδήγησης & Κυκλοφοριακής Αγωγής Αθήνας,μοίρασαν φυλλάδια σχετικά με την ασφαλή μετακίνηση και συνομίλησαν με τους οδηγούς για τις βασικές αιτίες των τροχαίων δυστυχήματων. 

https://vimapress.gr/parotrynsi-ekpedefton-odigisis-odigite-ypefthyna-ke-me-asfalia/


2. Οι Εκπαιδευτές Οδήγησης & Κυκλοφοριακής Αγωγής Αθήνας, μοιράσαμε ενημερωτικά φυλλάδια για την Οδική Ασφάλεια και συζητήσαμε με τους θαμώνες του Warehouse 35 για την εξάλειψη του οδηγικού αναλφαβητισμού στην Ελλάδα. 

ΑΡΘΡΑ: 

            Η επιλογή της σχολής οδηγών είναι μια                              υπεύθυνη πράξη του πολίτη.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς είναι η σωστή διαδικασία απόκτησης διπλώματος οδήγησής;

Ή αν αυτή η διαδικασία ακολουθείται όπως είναι θεσπισμένη από το νόμο και ποιοι είναι εν τέλει εκείνοι που φέρουν την ευθύνη;

Αυτό που είναι απαραίτητο να κατανοήσουν οι εκάστοτε υποψήφιοι όσον αφορά την απόκτηση του διπλώματος, είναι ότι δεν αποτελεί μια διευκόλυνση της καθημερινότητάς τους, αλλά το ότι διακυβεύεται η ίδια τους η ζωή.



Η "Σχολή Οδηγών Γιαννούκας" αναπτύσσει τη μεθοδολογία του safe driving training

Η κυκλοφορία στους δρόμους, θέτοντάς μας σε αλληλεπίδραση με τους υπόλοιπους χρήστες της οδού, αποτελεί μια από τις πιο επικίνδυνες δραστηριότητές μας. Αυτό αποτέλεσε τη βάση για το όραμα της "Σχολής Οδηγών Γιαννούκας" να αναπτύξει τη μεθοδολογία του safe driving training : the renaissance. Με τον όρο "the renaissance" εννοούμε πως ξεφεύγουμε της συνηθισμένης οδού, μετεκπαιδεύοντας τακτικούς οδηγούς με σκοπό την απόκτηση σύνθετων οδηγικών ικανοτήτων.

https://koitamagazine.gr/56299/i-quot-scholi-odigon-giannoykas-quot-anaptyssei-ti-methodologia-toy-safe-driving-training/

Ασφαλής Οδήγηση : οι οδηγικές αρετές που χαρακτηρίζουν έναν οδηγό ως "καλό"..!

Η τεχνολογική εξέλιξη και οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής σε συνάρτηση με την ολοένα αυξανόμενη απόπειρά μας να εκμηδενίσουμε τις αποστάσεις , έχουν καταστήσει τη χρήση του αυτοκινήτου αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας.

Ως «καλός» οδηγός χαρακτηρίζεται όποιος οδηγεί με ασφάλεια, συνεπώς όποιος εμφορείται από την πεποίθηση ότι η οδήγηση πρέπει να είναι αμυντική. Είναι εκείνος ο οποίος βρίσκεται πάντα σε εγρήγορση και σε θέση να γνωρίζει και να προβλέπει όλα όσα συμβαίνουν γύρω του. 

https://koitamagazine.gr/65710/asfalis-odigisi-oi-odigikes-aretes-poy-charaktirizoyn-enan-odigo-os-quot-kalo-quot/ 


Ασφαλής Οδήγηση τώρα: Τέλος στα νεκροταφεία της ασφάλτου!

Πόσα θύματα πρέπει να θρηνήσει ακόμη η χώρα μας για να συνειδητοποιήσουμε την τραγικότητα της κατάστασης; 

Όχι άλλη ποδοπάτηση του Κ.Ο.Κ.. Όχι άλλες παραβιάσεις του STOP και του ερυθρού σηματοδότη. Όχι στο αλκοόλ με οδήγηση. Όχι στην οδήγηση με αυξημένη ταχύτητα. 

https://www.huffingtonpost.gr/xristos-giannoukas/-_10347_b_15061670.html






Όταν οδηγούμε, μόνο οδηγούμε! Γιατί η ασφάλεια δεν μπορεί να περιμένει.

Όταν οδηγούμε, πρέπει να έχουμε την προσοχή μας συγκεντρωμένη αποκλειστικά στην οδήγηση. 

Ποιες ειναι οι 3 κυριότερες μορφές απόσπασης προσοχής στην οδήγηση;

1.Οπτική- Απώλεια της οπτικής μας αντίληψης και επαφής με το δρόμο

2.Χειρωνακτική- Απομάκρυνση των χεριών από το τιμόνι

3.Πνευματική- Η απόσπαση της προσοχής λόγω διαφόρων θεμάτων που απασχολούν τον οδηγό

https://www.huffingtonpost.gr/xristos-giannoukas/otan-odigoume-mono-odigoume-giati-i-asfaleia-de-borei-na-perimeni_b_18095782.html

https://koitamagazine.gr/57291/scholi-odigon-giannoykas-i-apospasi-tis-prosochis-logo-enascholisis-me-alles-drastiriotites-apotelei-kyria-aitia-trochaion-atychimaton/

 

Όταν η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) γίνεται Λωρίδα Ελλιπούς Ανθρωπιάς


Γνωρίζατε ότι 1 στα 10 τροχαία που συμβαίνουν οφείλεται σε παράνομα σταματημένα οχήματα στη Λ.Ε.Α.; 

Η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης είναι Λωρίδα Ζωής. Μην τη στερείτε από τους συνανθρώπους σας που την έχουν ανάγκη.Σεβόμαστε την ανθρώπινη ζωή και το δείχνουμε έμπρακτα μέσα από τη στάση μας ως οδηγοί...-γιατί η ασφάλεια δεν μπορεί να περιμένει!

https://www.huffingtonpost.gr/xristos-giannoukas/-_11270_b_16165908.html
 

Ζώνη Ασφαλείας στα πίσω καθίσματα : Μας «δένει» με τη ζωή!

Ζώνη Ασφαλείας στα πίσω καθίσματα : Μας «δένει» με τη ζωή

 Με βάση τη θεωρία της ορμής, η ορμή ενός σώματος συνίσταται στο γινόμενο της μάζας του σώματος με την ταχύτητά του. Άρα, στην παραπάνω περίπτωση της μετωπικής σύγκρουσης, ο εν λόγω επιβάτης θα πέσει πάνω στον μπροστινό του συνεπιβάτη με βάρος 50km/h x 70kg = 3500 kg, δηλαδή με βάρος ίσο με αυτό ενός ελέφαντα.

https://www.erscharter.eu/road-safety-in-action/members-activities/seat-belt-backseat-%E2%80%9Cties%E2%80%9D-us-life_en

https://koitamagazine.gr/58950/zoni-asfaleias-sta-piso-kathismata-mas-denei-me-ti-zoi/

 

Τα παιδιά όχι στην αγκαλιά των γονιών αλλά σε ειδικό-παιδικό κάθισμα. 

Τα παιδιά δεν μπορούν να προστατεύσουν τον εαυτό τους. Η τήρηση των κανόνων ασφαλείας δεν είναι μόνο τυπική υποχρέωση, αλλά έχει τεράστια σημασία για την προστασία της ζωής και της ασφάλειάς τους!

Δυστυχώς μέχρι σήμερα, μόνο το 58% των γονιών που μένουν στην Αθήνα και έχουν αυτοκίνητο αγοράζουν παιδικά καθίσματα, ενώ στην επαρχία το ποσοστό είναι ακόμη μικρότερο αγγίζοντας το 32%. Δηλαδή, μόλις το 0,5-1% των γονιών αγοράζουν παιδικό κάθισμα ασφαλείας με σύγχρονες προδιαγραφές, ειδικό για το βάρος, την ηλικία και το ύψος του παιδιού ώστε να του παρέχει ικανοποιητική προστασία.


https://koitamagazine.gr/63119/i-odigiki-symvoyli-tis-vdomadas-apo-ton-ekpaideyti-odigisis-christo-giannoyka/

Προστατέψτε τα παιδιά σας από την κυκλοφοριακή «ζούγκλα»

Η οικογένεια σε συνδυασμό με το σχολείο είναι οι δύο σημαντικότεροι πυλώνες που διαμορφώνουν τη συμπεριφορά των παιδιών σε αυτές τις ευαίσθητες ηλικίες. 

 Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, τα τροχαία ατυχήματα συγκαταλέγονται ανάμεσα στις κυριότερες αιτίες που ευθύνονται για την απώλεια της ζωής ή τον τραυματισμό των παιδιών.   

https://www.huffingtonpost.gr/xristos-giannoukas/-_10790_b_15576890.html




Προσέξτε! Τα πιο πολλά τροχαία συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές.

Η οδήγηση αποτελεί μία από τις πιο επικίνδυνες καθημερινές μας δραστηριότητες για αυτό και η τήρηση των κανόνων της οδικής κυκλοφορίας αποτελεί βασική προϋπόθεση για την ασφαλή μας μετακίνηση.

Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα σε ποσοστό 87% συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κοντά στα 50 χλμ/ώρα. Σύμφωνα μάλιστα με τα στατιστικά στοιχεία, το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15- 29 ετών.  

https://www.huffingtonpost.gr/entry/prosexte-ta-pio-polla-trochaia-semvainoen-se-katoikemenes-peroches_gr_5b40bcc2e4b07b827cc0df74


Συμβουλές ασφαλούς οδήγησης για τις ημέρες των εορτών.

Είναι αλήθεια πως όσοι έχουν κάνει επανειλημμένες φορές μακρινά δρομολόγια τις γιορτινές ημέρες, έχουν βιώσει τι σημαίνει κυκλοφοριακό κουμφούζιο και σίγουρα έχουν συναντήσει πολλά οδηγικά... «ανορθόδοξα» να συμβαίνουν στις πολυσύχναστες εθνικές οδούς της χώρας.

Ας βάλουμε στοίχημα λοιπόν αυτή τη χρονιά, ο καθένας ξεχωριστά με τον εαυτό του να διαψεύσουμε τα στατιστικά που μας θέλουν να οδηγούμε απρόσεκτα τις ημέρες των εορτών


https://www.huffingtonpost.gr/xristos-giannoukas/-_11098_b_15936846.html 




Αλκοόλ και οδήγηση δε συνδυάζονται.

Όλοι ξέρουν τους κινδύνους που εγκυμονεί η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Ωστόσο, πολλοί φαίνεται να τους αγνοούν.

Δεν είναι λίγες οι φορές στις οποίες οδηγοί εμπλέκονται σε ατυχήματα στα οποία είχαν καταναλώσει υπέρμετρη ποσότητα αλκοολούχων ποτών. Σύμφωνα με ορισμένες μελέτες, ο εγκέφαλος ενός οδηγού που κινείται σε μέτρια κυκλοφορία επεξεργάζεται περίπου 300 πληροφορίες το λεπτό.

https://koitamagazine.gr/61624/i-odigiki-symvoyli-gia-to-savvatokyriako-apo-ton-ekpaideyti-odigisis-christo-giannoyka-alkool-kai-odigisi-de-syndyazontai/


Μείωση προστίμων Κ.Ο.Κ. και παραβατικότητα: Η ασφαλής οδήγηση αποτελεί μόνο ζήτημα τιμής; 

Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που αφορούν τη δημόσια υγεία σε παγκόσμια κλίμακα. 

Στην Ελλάδα μόνο το 2015 έχασαν τη ζωή τους 789 άτομα στην άσφαλτο, 1.068 άτομα τραυματίστηκαν σοβαρά και 12.872 άνθρωποι βρέθηκαν με ελαφρείς τραυματισμούς λόγω τροχαίων ατυχημάτων (ΕΛ.ΑΣ., 2015).

https://www.huffingtonpost.gr/xristos-giannoukas/-_10335_b_15056358.html

Οδηγικό περιβάλλον: Από την οπτική γωνία ενός εκπαιδευτή οδήγησης και κυκλοφοριακής αγωγής

Η οδήγηση είναι μία δραστηριότητα η οποία απαιτεί από τον οδηγό ένα σύνθετο και πολυπαραγοντικό σύνολο ικανοτήτων, προκειμένου ο τελευταίος να είναι ασφαλής. 

Κατά τη διάρκεια της οδήγησης, όλες οι αισθήσεις μας πρέπει να είναι σε εγρήγορση, προκειμένου να αντιλαμβανόμαστε έγκαιρα και αποτελεσματικά κάθε πιθανό ερέθισμα που μπορεί να την επηρεάσει. Έγκαιρη και σωστή ικανότητα πρόβλεψης, καθώς και η οπτική μας αντίληψη είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που θα μας εξασφαλίσουν ασφαλέστερες μετακινήσεις και τα οποία θα πρέπει να καλλιεργηθούν και να προωθηθούν.

https://koitamagazine.gr/64095/odigiko-perivallon-apo-tin-optiki-gonia-enos-ekpaideyti-odigisis-kai-kykloforiakis-agogis/


Οφείλουμε να απαλλαχτούμε από παράγοντες που μπορούν να μας αποσπάσουν την προσοχή. 

Οι πέντε πιο συχνοί λόγοι που αποσπάται η προσοχή μας είναι οι εξής : 15% η συνομιλία με συνεπιβάτες, 12% η χρήση κινητού τηλεφώνου, 10% η αναζήτηση κάποιου αντικειμένου μέσα στο αυτοκίνητο, 9% η προσκόλληση του βλέμματος του οδηγού σε εξωγενείς του οχήματος παράγοντες , 8% η δυνατή μουσική, το τραγούδι και ο χορός. 

Τόσο οι νέοι, όσο και οι πιο πεπειραμένοι οδηγοί είναι απαραίτητο για τη δική τους ασφάλεια, των συνεπιβατών τους, καθώς και των λοιπών χρηστών της οδού να αποφεύγουν να οδηγούν όντας αφηρημένοι, διότι τότε δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν κάποιο τυχόν αιφνίδιο περιστατικό και κατ'επέκταση να ανταποκριθούν με την απαιτούμενη ταχύτητα αποτροπής του ή ακόμη δε δύνανται να εστιάσουν στις συνθήκες της οδού, γεγονός κρίσιμο, καθόσον αυτές είναι ευμετάβλητες. 

https://koitamagazine.gr/66817/i-odigiki-symvoyli-apo-ton-ekpaideyti-odigisis-christo-giannoyka/?fbclid=IwAR2BninMaDlbqtjP_0L55ptn7SkcOpzxHNX0I2wfYeVRKRadodI3c3S7lDU

Οδήγηση και άγχος: Συνδυασμός προς αποφυγή.

Πώς η ψυχοσωματική μας κατάσταση επηρεάζει την οδηγική μας συμπεριφορά;

  Στην Ελλάδα, τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν την τρίτη αιτία θανάτου για το σύνολο του πληθυσμού, σύμφωνα με το Εθνικό Τμήμα Στατιστικής, ενώ κατέχουμε την πρώτη θέση όσον αφορά στο θάνατο νέων ανθρώπων, ηλικίας 18-24 έτη, βάσει στατιστικών στοιχείων της Ερευνητικής Επιτροπής του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

Σχολή Οδηγών Γιαννούκας: Η απόσπαση της προσοχής λόγω ενασχόλησης με άλλες δραστηριότητες αποτελεί κύρια αιτία τροχαίων ατυχημάτων.

Η απόσπαση της προσοχής λόγω ενασχόλησης με άλλες δραστηριότητες αποτελεί κύρια αιτία τροχαίων ατυχημάτων:

Οι 3 κυριότερες μορφές απόσπασης προσοχής στην οδήγηση:

1. Οπτική - Απώλεια της οπτικής μας αντίληψης και επαφής με το δρόμο

2. Χειρωνακτική - Απομάκρυνση των χεριών από το τιμόνι

3. Πνευματική - Η απόσπαση της προσοχής λόγω διαφόρων θεμάτων που απασχολούν τον οδηγό

https://koitamagazine.gr/57291/scholi-odigon-giannoykas-i-apospasi-tis-prosochis-logo-enascholisis-me-alles-drastiriotites-apotelei-kyria-aitia-trochaion-atychimaton/

Συμβουλές για ασφαλή οδήγηση στη βροχή από τον Χρήστο Γιάννουκα.

Αφήνοντας πίσω μας το καλοκαίρι και διανύοντας πλέον τους φθινοπωρινούς μήνες, έχουμε ήδη καλωσορίσει τα πρωτοβρόχια. 

Η οδήγηση όντας μια σύνθετη δραστηριότητα που απαιτεί από τον οδηγό ένα πολυπαραγοντικό σύνολο ικανοτήτων υπακούει σε τεθειμένους κανόνες υπό οιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, πολλώ δε μάλλω αν αυτές είναι ακραίες. Ορμώμενος από τα έντονα καιρικά φαινόμενα που πρόσφατα έπληξαν τη χώρα μας και γενικότερα από τις επερχόμενες βροχοπτώσεις, προτρέπω την επίδειξη ιδιαίτερης προσοχής κατά την οδήγηση σε κακές καιρικές συνθήκες, όχι απαραίτητα σε ακραίες, αλλά ακόμη και σε μια απλή βροχόπτωση.  

https://koitamagazine.gr/68300/symvoyles-gia-asfali-odigisi-sti-vrochi-apo-ton-christo-giannoyka/?fbclid=IwAR3d65Yp8zJAcKRODOTTQka5Fpait61O-uQ633I--grmA0OConUBcvmb2Xo                                      

Πως απεγκλωβιζόμαστε από ένα αυτοκίνητο που βυθίζεται στο νερό; Συμβουλές επιβίωσης.

Δεν είναι λίγες οι φορές που διαβάζουμε για δυστυχήματα ανθρώπων που χάθηκαν παγιδευμένοι μέσα σε ένα βυθιζόμενο όχημα, καθώς δεν κατάφεραν να βγουν έξω από αυτό.

https://koitamagazine.gr/86532/pos-apegklovizomaste-apo-ena-aytokinito-poy-vythizetai-sto-nero-symvoyles-epiviosis/

Οδική Ασφάλεια το καλοκαίρι:Tρείς απλές απαντήσεις στις ερωτήσεις μας απο τον Κ. Γιαννούκα Χρήστο


Ποιες είναι οι πιο συχνές παραβάσεις του ΚΟΚ που συναντάμε το καλοκαίρι;

Ποιες είναι οι πιο συχνές παραβάσεις του ΚΟΚ που συναντάμε το καλοκαίρι; 

Τι πρέπει να προσέχουμε κατά την κυκλοφορία μας ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες ως πεζοί και ως οδηγοί στους δρόμους της πόλης και της επαρχίας; Γιατί δεν πρέπει να αφήνετε τα παιδιά μόνα τους στο αμάξι το καλοκαίρι; 

https://fourketa.gr/?p=3041&fbclid=IwAR3FnSyxMKysABw6Fkmob9wEBsv9Go0b0bZ9BLxdeOuwzrKyOIwFJYEGCvYhttps://fourketa.gr/?p=3041&fbclid=IwAR3FnSyxMKysABw6Fkmob9wEBsv9Go0b0bZ9BLxdeOuwzrKyOIwFJYEGCvY 


Τα τροχαία δυστυχήματα στους δρόμους της χώρας μας.

Ο κ. Γιαννούκας, τόνισε ότι τους θερινούς μήνες οι ηλικίες 18~24,έχουν περισσότερα τροχαία δυστυχήματα από τους άλλους μήνες του χρόνου.   

 https://vimapress.gr/ta-trochea-dystychimata-stous-dromous-tis-choras-mas/


Συμβουλές για ασφαλή οδήγηση το καλοκαίρι.

Παγκοσμίως έχει παρατηρηθεί ότι ειδικά την θερινή περίοδο τα τροχαία δυστυχήματα αποτελούν την κύρια αιτία θανάτου. Πιο ευάλωτοι φαίνεται να είναι οι νεαροί οδηγοί, μιας και το καλοκαίρι, σε άτομα ηλικίας 18-24 ετών, σημειώνονται οι περισσότεροι θάνατοι συγκριτικά με τις υπόλοιπες εποχές του χρόνου.

https://politicnews.gr/auto-moto/%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%AE-%CE%BF%CE%B4%CE%AE%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BA/?fbclid=IwAR190QV3uUQWFOzF-2s3nDV5eW9QJJ0M1kX3TKJoIbNNStZWWL0dwcoES58



Επέστρεψε ασφαλής από τις διακοπές σου (οδήγησε με ασφάλεια).

Συμβουλές ασφαλούς οδήγησης κατά το ταξίδι της επιστροφής από τις καλοκαιρινές διακοπές. 

https://koitamagazine.gr/100392/giannoykas-christos-epestrepse-asfalis-apo-tis-diakopes-soy-odigise-me-asfaleia/

Η Οδική Ασφάλεια είναι ευθύνη όλων μας!

Μην κλείνεις τα μάτια σε ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα που απειλεί εσένα και την οικογένεια σου. Τον Ιούνιο μόνο στην Αττική χάθηκαν 18 ψυχές και τραυματίστηκαν 586 άτομα. 


https://politicnews.gr/auto-moto/%CE%B7-%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%8D%CE%BD%CE%B7-%CF%8C%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CF%82/?fbclid=IwAR2VhOeSVSUYg75bV4iAax61TlYOAaaYCNbbSH5tOVzrfhYakwf73GW0Fyg

Τι προβλέπει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας για τους πεζούς - Τα πρόστιμα που υπάρχουν. 


Στην Ελλάδα το Α' μόνο εξάμηνο του 2019 το ποσοστό των τροχαίων δυστυχημάτων που αφορούσαν πεζούς άγγιζε το 26% με αποτέλεσμα 74 άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους στην άσφαλτο. 

https://www.enikos.gr/society/705222/ti-provlepei-o-kodikas-odikis-kykloforias-gia-tous-pezous?fbclid=IwAR1X7WIj_ifF4QrOj4ZLPiCFaT5Z2XjNMB706dgwW6F9lGPaENmuA4jb3X8

Απόρροια της ελλιπούς Οδικής Παιδείας ο επαναπροσδιορισμός του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας!

Aυτό που πρέπει να αναλογιστούμε είναι εαν οι συνεχόμενες αλλαγές στον ΚΟΚ θα έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα ή θα πρέπει να λύσουμε το πρόβλημα που επικρατεί στους ελληνικούς δρόμους στοχεύοντας το στη ρίζα του. 

https://www.lawandorder.gr/Article/63527/aporroia-tis-ellipous-odikis-paideias-o-epanaprosdiorismos-tou-kodika-odikis-kukloforias

Προστατέψτε τα παιδιά σας από την «ζούγκλα» των ελληνικών δρόμων καρμανιόλες.

Στο άρθρο αυτό θα γίνει αναφορά πρακτικών συμβουλών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από γονείς, συγγενείς και εκπαιδευτικούς ως χρήσιμο εργαλείο διαπαιδαγώγησης. 


Η πανδημία των τροχαίων δυστυχημάτων καραδοκεί.

Ας προσπαθήσουμε όλοι να προστατευτούμε όχι μόνο από τον CoVid-19 αλλά και από τον 'ιό' που αφαιρεί τη ζωή πολλών ανθρώπων στην άσφαλτο.  

https://www.lawandorder.gr/Article/76722/i-pandimia-ton-trochaion-dustuchimaton-karadokei


Θα νικήσουμε τον Κορωνοϊό και θα συνεχίσουμε να πεθαίνουμε από τροχαία δυστυχήματα; 

Θα νικήσουμε τον κορονοϊό, αλλά θα συνεχιστεί η πανδημία των τροχαίων δυστυχημάτων;  

https://viralpress.gr/opinions/tha-nikisoyme-ton-koronoio-kai-tha-synech/

Πόδια του συνοδηγού στο ταμπλό του αυτοκινήτου: Συνήθεια που πρέπει να σταματήσει.

 Πρέπει όλοι να κατανοήσουμε ότι η συνήθεια αυτή παρότι δελεαστική, είναι καθόλα λανθασμένη! Προκείμενου το αυτοκίνητό μας να μας προστατεύσει, σε περίπτωση ατυχήματος, πρέπει να καθόμαστε ορθά στις θέσεις μας και να είμαστε ασφαλισμένοι με τη ζώνη ασφαλείας. 

https://www.alphafreepress.gr/2020/07/05/plus/podia-tou-synodigou-sto-tamplo-tou-aytokinitou-synitheia-pou-prepei-na-stamatisei/?fbclid=IwAR27hxiFNnoNrm7MKn7P2pBPYc3ChN8ApKOBTsNJ5uLMEDxB947vAqqd1Yg

Δρόμοι χωρίς θύματα.

O αριθμός των τροχαίων δυστυχημάτων στην Ευρώπη μειώθηκε κατά 23%. Ενθαρρυντικό είναι ακόμα και το γεγονός, ότι η Ελλάδα το διάστημα αυτό σημείωσε εντυπωσιακή βελτίωση με τον αριθμό των θανατηφόρων ατυχημάτων να μειώνεται έως και 45%. Ωστόσο, ο αριθμός των θυμάτων από τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα παραμένει πολύ υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (65 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκων).

 

https://transportationgr.gr/dromoi-choris-thymata/?fbclid=IwAR2jzWmVd7hfJTLvzwW72h_vYa29PaU-Xcq-4tLbeOcuNkNvY23QefoK6ZM